فرماندار اروميه:

ایستگاه راه آهن ارومیه اردیبهشت ۹۶ افتتاح می شود

ایستگاه راه آهن ارومیه اردیبهشت ۹۶ افتتاح می شود

گروه خبر: فرماندار ارومیه گفت: طبق وعده دولت ایستگاه راه آهن ارومیه اردیبهشت ماه سال۹۶ به بهره برداری می رسد.
عباس حسن خانی در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برای بهره برداری از ایستگاه راه آهن ارومیه و اتمام طرح راه آهن مراغه – ارومیه افزود: بارندگی های اخیر و برخی شرایط پیش بینی نشده ممکن است پیشرفت این طرح ملی را با مشکل روبرو کند اما همین امر تلاش بیش از پیش تمامی دستگاه های متولی را برای پایان یافتن اجرای این طرح ملی ضروری می سازد.
وی اضافه کرد: دولت تدبیر و امید به وعده خود در خصوص بهره برداری از ایستگاه راه آهن ارومیه – مراغه پایبند است و طبق وعده دولت یازدهم این ایستگاه راه آهن اردیبهشت ماه سال ??۹۶ به بهره برداری می رسد.
فرماندار ارومیه گفت: ضروری است همه در برابر این طرح ملی احساس مسئولیت کنند و هیچگونه کوتاهی در این زمینه پذیرفتنی نیست.
وی با قدردانی از اقدامات شرکت متولی طرح و شرکت های خدمات رسان بیان کرد: طرح راه آهن نقده به ارومیه پیشرفت قابل توجهی دارد و اقدامات ارزشمندی در این زمینه صورت گرفته است.
فرماندار ارومیه گفت: شرکت متولی این طرح و شرکت های خدمات رسان هماهنگی های لازم برای پیشبرد زیرساخت های طرح را به صورت جدی باید پیگیری کنند و توافقات لازم در این زمینه هر چه زودتر باید منعقد شود.
وی ادامه داد: دولت تدبیر و امید با تمام توان در تلاش برای اتمام طرح است تا مردم ارومیه صدای سوت قطار را در این شهر بشنوند.طرح راه آهن مراغه – ارومیه از سال ?? ۸۰به طول ??? ۱۸۴کیلومتر با هدف اتصال مرکز آذربایجان غربی به شبکه سراسری راه آهن آغاز شده است و اجرای آن هنوز ادامه دارد.به گزارش آرازآذربایجان به نقل از استانداری آذربایجان غربی، به گفته مسئولان استانی کارهای زیرسازی مسیر خط آهن تا ایستگاه ارومیه تکمیل شده و تنها بخشی از عملیات ریل گذاری باقی مانده است.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۷ ق.ظ

دیدگاه


+ سه = 12