رئیس اداره گاز سردشت:

۹۹ روستای سردشت در حال گازرسانی است

۹۹ روستای سردشت در حال گازرسانی است

آرازآذربایجان،رئیس اداره گاز سردشت گفت: ۹۹ روستای این شهرستان در حال گازرسانی است.
محمد عمری اظهار کرد: عملیات اجرایی۶ پروژه گازرسانی در سردشت در حال انجام است که شامل ۹۹ روستا به اضافه‌ حفرات خالی شهر سردشت و روستاهای تابعه است.
وی ۹۹ روستای در حال گازرسانی را شامل گازرسانی به ۳۹ روستای محورهای کانی‌زد، احمد بریو، ساوان، زمزیران، لیلانه و چکو، ۳۸ روستای محورهای قلعه‌رش و شلماش، ۳۱ روستای محورهای اسلام‌آباد و بیطوش و ۵ روستای محور نوآباد اعلام کرد.
به گفته وی، گاز ۱۴ روستای این محورها پیشتر افتتاح شده است.
عمری، گازرسانی و اجرای خط تغذیه محور دولتو را نیز دیگر پروژه در دست اجرای این شهرستان نام برد و افزود: گازرسانی به حفرات خالی شهر سردشت و روستاهای تابعه جهت بهره‌مندی خانوار باقی مانده از نعمت گاز هم از پروژه‌های دیگر در دست اجرای این شهرستان است.
رئیس اداره گاز سردشت، با بیان اینکه برای هفته دولت افتتاح گاز دو روستا پیش بینی شده است، خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌، طی هفته دولت مشعل گاز دو روستای کاژه و سرشو با مجموع ۵۰ خانوار روشن خواهد شد.
وی در ادامه، با اشاره به بهره‌مندی ۴۸ درصدی خانوار روستایی این شهرستان از نعمت گاز، گفت: بعد از اتمام پروژه‌های در دست اجرا، این میزان به ۹۸ درصد خواهد رسید.
عمری درباره‌ی تعداد کل مشترکین گاز سردشت نیز اعلام کرد: از مجموع مشترکین این شهرستان ۳۱ هزار و ۴۷۸ شهری و ۴۳۲۵ مشترک نیز روستایی هستند.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۴ ب.ظ

دیدگاه


پنج − = 4