امام جمعه موقت مهاباد:

مسئولان بر اجاره‌بهای مسکن نظارت بیشتری داشته باشند

مسئولان بر اجاره‌بهای  مسکن نظارت بیشتری داشته باشند

گروه خبر: امام جمعه موقت مهاباد گفت: اجاره بهای مسکن رشد نامتعارفی دارد و لازم است مسئولان در این مقوله نظارت بیشتری داشته باشند.
به گزارش آراز آذربایجان، ماموستا کاوه اسماعیلی در خطبه نماز جمعه مهاباد اظهار کرد: چند سالی است که اجاره بهای مسکن و مغازه در مهاباد رشد نامتعارفی دارد و بسیاری از مستاجران توان پرداخت این اجاره بها را ندارند.
وی اضافه کرد: علاوه بر نظارت مسوولان در این زمینه، مالکان و واحدهای بنگاه املاک که واحد مسکونی یا مغازه‌ای برای اجاره دارند باید وضعیت معیشت مردم را در نظر بگیرند و هزینه ها را این گونه افزایش ندهند.
امام جمعه موقت مهاباد گفت: امروز گرانی اجاره بها منزل در مساله ازدواج جوانان نیز تاثیر مستقیم داشته است و بسیاری از جوانان به دلیل نداشتن خانه و سایر هزینه های زندگی توان ازدواج کردن ندارند.
ماموستا اسماعیلی با اشاره به مبارزات ماموستا «ملا خلیل گورئه‌مری» علیه استبداد رضا شاه افزود: این روحانی مبارز با تلاش خود نقش مهمی در زمینه اجرایی نشدن سیاست های رضاشاه (حکومت پهلوی اول) بویژه سیاست کشف حجاب در این منطقه داشت.
وی اظهار کرد: در این قیام گسترده که توسط رژیم پلهوی سرکوب شد، شمار زیادی از شهروندان و بویژه شخصیت های مذهبی و سیاسی این منطقه به شهادت رسیدند.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۹ ق.ظ

دیدگاه


+ نُه = 17