امام جمعه چهاربرج:

مسئله اقتصاد و معیشت مردم باید اولویت دولت چهاردهم باشد

مسئله  اقتصاد و معیشت  مردم  باید اولویت  دولت چهاردهم باشد

گروه خبر: امام جمعه چهاربرج گفت: یک عرصه بسیار مهم برای بهبود و تقویت امید و اعتماد ملّت تمرکز جدّی مسئولان کشور و در رأس آنان، رئیس‌جمهور بر حلّ مسئله اقتصاد و بهبود وضعیّت معیشت عمومی مردم است و بنابراین باید اقتصاد اولویّت همه اعضا و بخش‌های دولت باشد.
به گزارش آراز آذربایجان، حجت‌الاسلام‌ اصغر جلالی، امام جمعه چهاربرج، در خطبه‌های نماز جمعه چهاربرج با اشاره به مأموریت اساسی دولت چهاردهم، اظهار کرد: امروز ایران اسلامی با توطئه? جنگ ترکیبی از سوی دشمنانش روبه‌رو‌است، در این جنگ سنگین پیچیده و همه‌جانبه، دشمن امید را هدف گرفته است و با تمام توان دو ابزار مهم تحریم و تحریف را علیه ملّت ایران به کار گرفته است.وی گفت: تحریم هرچند اقتصاد ملّی و معیشت عمومی مردم را تحت‌فشار قرار داده، اما تحریف نیز به‌عنوان لبه? دیگر این قیچی نشاط و تحرک و امید مردم را هدف گرفته است، مشکلات اقتصادی و معیشتی زمینه و بستری برای پیشبرد جنگ روانی و توطئه تحریف را به دشمنان ایران اسلامی داده تا از این طریق، توطئه یأس‌پراکنی و از بین‌ بردن امید را با قدرت هرچه بیشتر دنبال کنند.
امام‌جمعه چهاربرج با تأکید بر اینکه مسئله اقتصاد و معیشت مردم باید در اولویت دولت چهاردهم باشد، اظهار کرد: یک عرصه بسیار مهم برای بهبود و تقویت امید و اعتماد ملّت تمرکز جدّی مسئولان کشور و در رأس آنان، رئیس‌جمهور بر حلّ مسئله اقتصاد و بهبود وضعیّت معیشت عمومی مردم است و بنابراین باید اقتصاد اولویّت همه اعضا و بخش‌های دولت باشد.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۲۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۹ ب.ظ

دیدگاه


شش + = 11