فرمانده مرزباني آذربايجان‌غربي:

مدیریت الکترونیکی مرزهای استان در دستور کار قراردارد

مدیریت الکترونیکی  مرزهای استان  در دستور کار  قراردارد

گروه خبر: فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی با اینکه مرزها باید هوشمند مدیریت شود، افزود: طبق دستورالعمل سازمانی، بجای افزایش تعداد پاسگاه‌های مرزی، هوشمند سازی و مدیریت الکترونیکی مرزهای استان در دستور کار قراردارد.
به گزارش آراز آذربایجان، سردار محمد احمدی در نشست خبری با اصحاب رسانه به اهمیت و جایگاه مرزبانی و نیروهای مرزبانی اشاره کرد و گفت: مرزبانان نقش حیاتی در حفظ امنیت و آرامش جامعه دارند و تلاشهای آنها قابل تقدیر است.فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی ادامه داد: اگر رسانه‌ها نبودند، مردم از سختی‌های کار مرزبانان آگاه نمی‌شدند.وی تصریح کرد: مرزبانان به عنوان چشمان بیدار جامعه و سپر دفاعی مردم، نقش حیاتی در حفظ امنیت و آرامش جامعه دارند.
احمدی افزود: اگر مردم در آرامش زندگی می‌کنند، این به دلیل تلاش‌های بی‌وقفه مرزبانان است. برای پاسخگویی به مطالبات مردم و مدیریت بهتر مرزها، همه باید همکاری کنند. مرزها به عنوان بام شهرهای مرزی، نیازمند توجه ویژه و مدیریت هوشمندانه هستند.
فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی با اشاره به هوشمندسازی مرزبانی اضافه کرد: هوشمندسازی مرزها نه تنها به افزایش امنیت کمک می‌کند، بلکه می‌تواند به بهبود مدیریت و کاهش هزینه‌ها نیز منجر شود.احمدی احمدی با اشاره به افزایش توفیقات مرزبانی استان در حوزه کشفیات طی سال جاری، افزود: با مدیریت مرزهای استان، امسال قاچاق سلاح و احشام روند کاهشی دارد.
وی با اشاره به انسداد مرزها و تشدید کنترل‌ها برای جلوگیری از ورود و خروج غیر مجاز اتباع بیگانه اظهار کرد: با کنترل مرزها اجازه تردد غیرمجاز اتباع بیگانه را نمی‌دهیم.
فرمانده مرزبانی استان خاطر نشان کرد: با جانفشانی مرزبانان، امنیت کامل در مرزهای استان برقرار است.سردار احمدی با اشاره به بازگشایی مرز تمرچین برای سومین سال پیاپی برای تردد زائران اباعبدالله الحسین، اظهار کرد: در راستای تامین امنیت و حفظ حرمت زائران، نشستی با مسئولان عراقی برگزار شد تا در راستای تسهیل تردد و تامین امنیت زائران از سمت عراق مقدمات لازم انجام شود.فرمانده مرزبانی استان با بیان اینکه وجود شکاف امنیتی در مرزها، باعث نفوذ مسائل مرزی در داخل شهرها می‌شود، یادآور شد: مرزبانان به عنوان سپر دفاعی و چشمان بینای جامعه در جهت تامین امنیت در تلاشند و این تلاشها باعث شده هیچ شهری در استان از نظر امنیتی تهدید شود.
سردار احمدی با اشاره به تأمین امنیت زائران متردد از مرز تمرچین پیرانشهر، اظهار کرد: امسال امنیت کامل زائران خارجی و ایرانی که از مرز تمرچین تردد می‌کنند بر عهده مرزبانی استان است و در این زمینه نیز مشکلی وجود ندارد.وی با بیان اینکه زائران با امنیت کامل در حال تردد هستند، افزود: از زمان طرح پیاده روی اربعین حسینی در مرز تمرچین نیروهای مرزبانی تا آخرین زائر متردد از مرز تمرچین امنیت کامل آنها را فراهم می‌کنند و مشکلی در این زمینه نداریم.
فرمانده مرزبانی با اشاره به استقرار موکب مرزبانی استان در مرز تمرچین عنوان کرد: در کنار تأمین امنیت زائران یک موکب فرهنگی از سوی مرزبانی در مستقر بوده و در حال ارائه خدمات به زائران است.سردار احمدی با اشاره به رایزنی با مقامات عراقی در مرز مقابل تمرچین گفت: نه تنها امنیت زائران در سمت ایران بلکه تا تشرف زائران به کربلا زائران با امنیت کامل می‌توانند از این مرز تردد کنند.فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: در راستای تأمین امنیت و حفظ حرمت زائران، نشستی با مسئولان عراقی برگزار شد تا در راستای تسهیل تردد و تأمین امنیت زائران از سمت عراق مقدمات لازم انجام شود.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۹ ق.ظ

دیدگاه


− دو = 6