مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان خبرداد

شناسایی ۶۹۴۴ مددجوی کمیته امداد نیازمند تامین مسکن در آذربایجان‌غربی

شناسایی ۶۹۴۴ مددجوی کمیته امداد نیازمند تامین مسکن در آذربایجان‌غربی

آرازآذربایجان،مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان‌غربی گفت: ۶۹۴۴ مددجوی کمیته امداد نیازمند تامین مسکن در استان شناسایی شده اند.
مهرافروز افزود: در حال حاضر ۶۹۴۴ خانواده مستاجر و نیازمند تامین مسکن در استان تحت پوشش کمیته امداد شناسایی شدند که از این تعداد ۵۵۹ انوار روستایی و ۶۳۸۵خانوار شهری هستند.
وی در خصوص اعتبار پیش بینی شده در توافق نامه بودجه حوزه مسکن آذربایجان‌غربی برای سال جاری نیز تصریح کرد: اعتبار پیش بینی شده مطابق الزامات بودجه ابلاغی مبلغی به میزان ۳۳۲میلیارد و ۲۸۳میلیون ریال برای اتمام فعالیت های مسکن مددجویی استان است.
مهرافروز اظهار کرد: تعداد ۷۳۴واحد از ابتدای طرح‌های اجرایی از جمله بازسازی واحدهای آسیب دیده از زلزله خوی، احداث ۱۰هزار واحد مشترک با بنیاد مستضعفان و از محل تفاهم نامه احداث ۳۵هزار واحدی و ۵ هزار واحدی، تحویل مددجویان شده‌است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه در صورت تخصیص اعتبارات مابقی واحدهای در دست اقدام تکمیل و تحویل مددجویان می‌شود، خاطر نشان کرد: در سال جاری تعداد ۲۷۶واحد مددجویی با اعتبار هزینه شده بالغ بر ۶۹میلیارد و ۱۷۰میلیون ریال از محل اعتبارات تسهیلات صندوق امداد ولایت و اعتبارات دولتی و منابع مردمی تعمیر با فضای جانبی ایجاد شده‌ است.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۲ ق.ظ

دیدگاه


4 + = دوازده