معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار:

شفاف‌سازی روند تولید و عرضه پوشاک مدارس در آذربایجان‌غربی ضروری است

شفاف‌سازی  روند تولید و عرضه  پوشاک مدارس  در آذربایجان‌غربی  ضروری است

گروه خبر:معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی با تاکید بر اینکه بررسی نرخ‌های پوشاک مدارس از اولویت‌های تنظیم بازار استان تا بازگشایی مدارس است، گفت: شفاف سازی روند تولید و عرضه این پوشاک ضروری است و باید مدنظر مسوولان مربوطه باشد.
به گزارش آراز آذربایجان، جواد کرمی در چهارمین جلسه ستاد تنظیم بازار آذربایجان غربی افزود: آموزش و پرورش ملزم است تا نظارت بر موضوع پوشاک را به صورت جدی پیگیری کرده و با همکاری اداره کل صنعت، معدن و تجارت موضوع لباس و فرم دانش آموزان را که از دغدغه های اصلی شهروندان در ایام بازگشایی مدارس است، مدیریت کند.
وی اظهار کرد: لازم است تا کمیته ای متشکل از اتحادیه و اصناف مرتبط تشکیل شده و موارد به صورت کارشناسی شده براساس ظرفیت واحد های تولیدی مدارس انتخاب شوند.
وی با تاکید بر شفافیت در مراحل تهیه و توزیع پوشاک مدارس بیان کرد: نرخ های تعیین شده لازم است به موقع اعلام و به اطلاع مدارس و اولیای دانش آموزان برسد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به لزوم توجه به توزیع گوشت قرمز دولتی در سطح استان ادامه داد: لازم است جهادکشاورزی استان و دستگاه های مرتبط گوشت های تهیه شده را به صورت وکیوم از طریق فروشگاه‌های زنجیره ای توزیع کرده و با قیمت مصوب سه میلیون و ۱۰۰هزار ریال به شهروندان عرضه کنند.
کرمی اضافه کرد: در میزان عرضه گوشت مشکلی نداریم و تا تنظیم بازار و تعدیل قیمت و وجود تقاضا توزیع ادامه خواهد داشت.
وی با اشاره به روند توزیع ارزاق مورد نیاز دسته ها و هیات های عزاداری در ایام ماه محرم و صفر اظهار کرد: عمده کالاهای تهیه شده با همکاری دستگاه‌های متولی در استان توزیع شده و این روند استمرار دارد.
وی بیان کرد: مواکب اربعین نیز اگر نیاز به کالا و ارزاق داشته باشند، لازم است ملزومات مورد تقاضای این بخش نیز به موقع تامین شود.
معاون استاندار آذربایجان غربی با اشاره به تشدید بازرسی ها افزود: این اقدام در راستای تامین آرامش شهروندان است تا آنان در امور روزمره خود دغدغه ای نداشته باشند.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۱ ق.ظ

دیدگاه


هفت × = 49