معاون اجرايي سپاه شهداي استان:

رزمایش الی بیت المقدس در آذربایجان غربی برگزار می شود

رزمایش الی بیت المقدس در آذربایجان غربی برگزار می شود

گروه خبر: معاون اجرایی سپاه شهدای آذربایجان غربی از برگزاری رزمایش »الی بیت المقدس« در استان خبر داد.
به گزارش آراز آذربایجان ، مهدی رضوی در گفت وگوبا خبرنگاران، اظهار کرد: رزمایش »الی بیت المقدس« در آذربایجان غربی با حضور ۴۰ هزار بسیجی در روزهای ۲۱، ۲۲ و ۲۳ شهریورماه برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: این رزمایش با شعار»راهیان قدس« و با هدف تقویت روحیه سلحشوری، ارزیابی قدرت فراخوانی، ارتقای سطح هم‌افزایی، تقویت جبهه مقاومت و افزایش روحیه رزمندگان برگزار می‌شود.
معاون اجرایی سپاه شهدای آذربایجان غربی افزود: پیام این رزمایش برای همگان صلح و دوستی است و ایران چشم طمعی به دیگران ندارد، اما در صورت تهدید دشمنان، با قدرت از منافع مردمی و نظام دفاع خواهد کرد.
وی تاکید کرد: دشمنان باید بدانند سربازان این سرزمین در هر لحظه آماده پیکار هستند و منتظر دستور فرمانده معظم کل قوا هستند.معاون اجرایی سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: راهبرد مجموعه بر عدم حضور استکبار در منطقه تاکید دارد.رضوی اضافه کرد: انتظار مردم از خدمتگزاران خود در سپاه و بسیج، آمادگی است؛ اما انتظار فرمانده کل قوا و سلسله مراتب نیروهای مسلح، حفظ و ارتقای این آمادگی است.
وی ادامه داد: در تاریخ ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ رزمایش »الی بیت‌المقدس« به نام مبارک سرلشگر »شهید محمدرضا زاهدی« توسط گردان‌های بیت‌المقدس از برادران و کوثر از خواهران در شهرستان‌ها و به ویژه در مرکز ارومیه اجرا خواهد شد.رضوی گفت: پیش‌بینی شده است که بیش از ۴۰ هزار نفر در این رزمایش شرکت کنند که ۱۰ هزار نفر از آن‌ها در مرکز استان حضور خواهند داشت.رضوی تصریح کرد: اجرای رزمایش همایش اقتدار با رویکردهایی که اعلام خواهد شد، پیام امیدواری برای دوستان در جبهه مقاومت است.وی ادامه داد: دشمن اصلی ما، استکبار به سرکردگی آمریکا است و ما دشمن خود را می‌شناسیم و به هیچ وجه از دشمن غافل نیستیم. باید توجه داشته باشیم که دشمن اصلی و فرعی را اشتباه نگیریم.معاون اجرایی سپاه شهدای آذربایجان غربی عنوان کرد: این رزمایش همزمان با سایر استان‌ها برگزار خواهد شد و آمادگی برای مقابله با اقدامات دشمن در کوی و برزن و در یک نبرد واقعی را تقویت خواهد کرد. همچنین، تقویت روحیه سلحشوری و فرهنگ جهاد و شهادت و ارزیابی قدرت فراخوانی از اهداف این رزمایش است.وی یادآور شد: از اهداف این رزمایش، تقویت جبهه مقاومت در منطقه و افزایش روحیه جبهه اسلام ناب به ویژه در منطقه غرب آسیا و در اقصی نقاط جهان است. پیام ما برای همه، صلح و دوستی است. ما آمادگی خود را ارتقا می‌دهیم و چشم طمعی به دیگران نداریم.
رضوی خاطرنشان کرد: به فضل الهی، باید آن چشم را کور کنیم و بر اساس فرموده رهبری، هرجا منافع ملت ایران به خطر بیفتد، خط قرمز ماست و بزرگترین مدافعان همین بسیجیان هستند.وی تأکید کرد: این پیام را به همه می‌دهیم که هدف رزمایش ما، امنیت جمهوری اسلامی و منطقه و مجموعه دوستداران جمهوری اسلامی است. دشمنان ما باید بدانند که شمشیرها در غلاف است و اگر ولی امر مسلمین دستور دهند، دوستداران انقلاب و کسانی که برای ایران اسلامی جان عزیز خود را در طبق اخلاص گذاشته‌اند و از ایثار و نثار آن کوتاهی نکرده‌اند، همین الان هم جوان‌های بسیجی ما در قالب گردان‌ها همانند پیش‌کسوتان خود آمادگی خود را اعلام خواهند کرد.رضوی عنوان کرد: راهبرد ما در منطقه، عدم حضور دیگران است، مخصوصاً استکبار.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۱ ق.ظ

دیدگاه


× نُه = 27