نماينده مردم مهاباد در مجلس:

دولت برای کاهش خسارات و مشکلات کشاورزان آذربایجان اقدام کند

دولت برای کاهش خسارات و مشکلات کشاورزان آذربایجان اقدام کند

گروه خبر: نماینده مردم مهاباد در مجلس گفت: دولت برای کاهش خسارات و مشکلات کشاورزان آذربایجان¬غربی اقدام کند. که چون محصولات استان در سردخانه‌ها ذخیره شده و هنوز برای صادرات و فروش آن اقدامی نشده است.
به گزارش آرازآذربایجان ، جلال محمودزاده ، اظهار کرد: در آستانه تعطیلات عید نوروز و راه‌اندازی بازار ویژه این فصل قرار گرفته‌‌ایم به طوری که وزارت جهاد کشاورزی باید برای این ایام تمهیدات خاصی را اتخاذ کرده و به بهانه فرا رسیدن عید نوروز به واردات بی‌رویه دست نزند چرا که در این صورت تولیدات داخلی آسیب خواهد دید.
وی با بیان اینکه به واسطه واردات بی‌‌رویه و مازاد بر نیاز نباید شرایطی را فراهم کنیم که تولید داخل در کشورمان آسیب ببیند، اضافه کرد: در کشورمان همچنان محصولات تولیدی زیادی وجود دارد که کشاورزان قادر به فروش این محصولات نبوده‌اند بنابراین ضمن اینکه بازارمان را در اختیار واردکننده‌ها قرار نمی‌دهیم باید برای شناسایی محل عرضه و فروش نیز اقدام کرد.نماینده مردم مهاباد در مجلس ضمن ابراز تاسف از این موضوع که محصولات استان در سردخانه‌ها ذخیره شده و هنوز برای صادرات و فروش آن اقدامی نشده است، گفت: دولت برای مشکلات کشاورزان باید تمهیدات لازم را اتخاذ کرده و برای کاهش میزان خسارت‌ها برنامه‌ریزی کند.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۹:۰۷ ق.ظ

دیدگاه


6 × هفت =