معاون استاندار آذربایجان غربی:

در دولت سیزدهم برخورداری روستاهای آذربایجان‌غربی از اینترنت به ۷۵ درصد رسید

در دولت سیزدهم برخورداری روستاهای آذربایجان‌غربی از اینترنت به ۷۵ درصد رسید

آرازآذربایجان، معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: اتفاقات مطلوبی در حوزه ارتباطات در دولت سیزدهم در آذربایجان‌غربی به وقوع پیوسته است.
یاسر رهبردین ۶ مرداد ماه در آیین بهره برداری از طرح فیبر نوری سلماس گفت: در توسعه زیرساختهای ارتباطی از تمام ظرفیت‌ها بهره می‌گیریم و استاندار نیز در این خصوص پیگیری‌های جدی بعمل آوردند تا در نهایت امروز شاهد توسعه اینترنت در استان هستیم.
وی افزود: اینترنت نقاط روستایی نیز در دولت شهید رئیسی توسعه چشمگیری داشته است و در سه سال گذشته ۴۳۴ روستا به روستاهای برخوردار از اینترنت افزوده شده است و درصد برخورداری از ۴۵ درصد به ۷۵ درصد رسیده است و تا هفته دولت نیز این رقم بالاتر خواهد رفت.
رهبردین اظهار امیدواری کرد که با همکاری وزارت ارتباطات تمامی روستاها به شبکه فیبر نوری و اینترنت پرسرعت متصل شوند.
کاظمی، فرماندار سلماس در این آیین گفت: پروژه‌های در دست اجرای سلماس با جدیت هرچه تمام دنبال می‌شود؛ اکثر این پروژه ها را سعی می‌کنیم تا هفته دولت به بهره برداری برسانیم.
فرماندار سلماس با اشاره به خدمات دولت شهید رئیسی گفت: پروژه‌های گازرسانی به روستاهای سلماس وضعیت بسیار مطلوبی دارد و امروز حتی روستاهای صعب‌العبور و کوهستانی این شهرستان نیز از نعمت گاز برخوردار است.
وی ادامه داد: همچنین در خصوص آبرسانی، نهضت مدرسه سازی و بهداشت در مناطق روستایی دولت شهید رئیسی کارنامه مطلوب و قابل تحسینی در شهرستان سلماس کسب کرده است.
کاظمی در بخش دیگری از سخنان خود بازگشایی مرز کوزه رش را افتخار بزرگ برای دولت عنوان کرد و افزود: با پیگیری های انجام شده بازگشایی این مرز که آرزوی ۳۵ ساله مردم سلماس بود به تحقق پیوست.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۱ ب.ظ

دیدگاه


شش + = 10