عضو شوراي شهر اروميه عنوان کرد

حل مشکلات ارومیه نیازمند اعتبارات دولتی وحمایت برون‌سازمانی است

حل مشکلات ارومیه  نیازمند  اعتبارات دولتی  وحمایت برون‌سازمانی  است

گروه خبر: عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:حل مشکلات شهر ارومیه نیازمند اعتبارات دولتی و حمایت برون‌سازمانی است.
به گزارش آراز آذربایجان، صادق توکلی مهر با ابزار همدردی و تسلیت به خانواده معزا کودک جان باخته در حادثه برق گرفتگی بوستان خیابان فردوسی اظهار کرد: از دست دادن یک کودک و جگر گوشه یک خانواده دل ما و همه شهروندان را به درد آورده است.
وی افزود: به دنبال مقصران و به گردن هم انداختن این اتفاق ناگوار؛ جگر سوخته مادر، پدر و خانواده داغدیده آن عزیز از دست رفته را تسکین نخواهد کرد.
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به اینکه همه ما در این حادثه مقصر هستیم، گفت: از کارگر آن پیمانکار تا ۱۱ نفر اعضای شورای شهر به عنوان سیاست‌گذار مدیریت شهری، در این حادثه تا اندازه‌ای مقصر هستیم.
توکلی‌مهر تصریح کرد: قرار نیست سلسله مراتبی قصورات خود را به گردن همدیگر بیاندازیم و از مسئولیت‌های خود شانه خالی کنیم، باید همه‌مان این فرهنگ عذرخواهی را عُرف کنیم و از خانواده داغدیده و شهروندان ارومیه معذرت‌خواهی کنیم.
وی عنوان کرد: هرکس به نوبت خود مقصر این حادثه است، شورای اسلامی شهر بر اساس اولویت‌بندی که باید به مدیریت شهری اعلام می‌کرد تا شهردار که نواقص و خلأ‌های موجود به سازمان‌های مربوطه تذکر می‌داد و متعاقب آن با ارسال لایحه‌ای و بودجه‌گذاری لازم برای رفع آن معضلات در اولویت قرار می‌گرفت و خود سازمان که بایستی به امورات مهم پرداخت می‌کرد. توکلی‌مهر با اشاره بر ضرورت توجه به ایمنی شهروندان در کنار برنامه‌های فرهنگی و ورزشی یادآور شد: علیرغم اینکه مجموعه شورای شهر و مدیریت شهری برای نشاط اجتماعی، برنامه‌های فرهنگی و تیم‌داری حرفه‌ای و … توجه داشته، متأسفانه برای ایمنی، آسایش و آرامش شهروندان برنامه‌ای نداشته است.
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با تأکید بر ضرورت جذب اعتبارات ملی برای رفع معضلات و مشکلات در مناطق مختلف شهر خاطرنشان کرد: شهرداری ارومیه با وجود کمبود منابع درآمدی و داشتن پنج هزار پرسنل، اصلی‌ترین دغدغه‌اش پرداخت به موقع حقوق و مزایای پرسنل برای گذران معیشتشان بوده و بودجه لازم برای ایجاد ایمنی و برنامه‌های جانبی باقی نمی‌ماند و از این رو ارومیه نیازمند حمایت برون‌سازمانی و استفاده از اعتبارات دولتی است که مسببان این وضعیت خود یکی از مقصران می‌باشند.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۰ ق.ظ

دیدگاه


1 × = هشت