امام جمعه اهل سنت اروميه:

تجاوز دشمن به خاکمان بی پاسخ نمی‌ماند

تجاوز دشمن به خاکمان بی پاسخ نمی‌ماند

گروه خبر: امام جمعه اهل سنت ارومیه گفت: رژیم غاصب و تروریست صهیونیستی منتظر پاسخ دندان شکن رزمندگان اسلام باشد چراکه تجاوز دشمن به خاکمان بی پاسخ نمی‌ماند.
به گزارش آراز آذربایجان، ماموستا کلشی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه مسلمانان اهل تسنن این شهر ضمن تسلیت شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: رژیم صهیونیستی و همدستان تروریست اش به خاک ایران اسلامی تجاوز کرده و مهمان ما را شهید کردند این اقدام خصمانه و بزدلانه آنها بی پاسخ نخواهد ماند و جمهوری اسلامی تقاص خون شهید راه قدس را دیر یا زود خواهد گرفت.
وی همچنین در بخش دیگری از صحبت‌های خود به سکوت جامعه جهانی در خصوص شرارت‌های اسرائیل در منطقه که از حمایت آمریکا و غرب برخوردار است انتقاد کرد و افزود: مردم فلسطین و غزه زیر آماج حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی هر روز شهید می‌شوند و کشور‌های عربی و جامعه جهانی سکوت کرده اند.
ماموستا کلشی نژاد حمایت قاطع و همه جانبه مسلمانان اهل سنت استان از خونخواهی شهید اسماعیل هنیه را اعلام کرد و از مسئولان خواست با پشتوانه مردمی و تجهیزات نظامی که در اختیار دارند پاسخ حمله تروریستی اسرائیل را بی پاسخ نگذارند.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۰ ق.ظ

دیدگاه


× 5 = چهل