مدير کل راهداري استان:

ایستایی ناوگان حمل و نقل باری در مرز بازرگان به صفر رسید

ایستایی ناوگان حمل و نقل باری  در مرز بازرگان به صفر رسید

گروه خبر: مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: ایستایی ناوگان ترانزیتی، صادراتی و وارداتی در پایانه مرزی بازرگان در مرز ایران و ترکیه به صفر رسید.
به گزارش آراز آذربایجان،ایرج دست نشان افزود: تصمیمات اتخاذ شده در خصوص تردد ناوگان ترانزیتی، صادراتی و وارداتی و بازگشایی درب سوم و چهارم عامل اصلی این امر بوده است.
وی اضافه کرد: بر اساس پایش های طی ۲ ماه گذشته بیش از ۳۲ هزار ناوگان باری و ترانزیتی از پایانه مرزی بازرگان طی ۲ ماه گذشته تردد کرده اند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ادامه داد: با توجه به ساماندهی محوطه داخلی و همچنین بهسازی مسیر های منتهی به آن طی ۲ ماه گذشته بیش از ۲۴۴ هزار مسافر از پایانه مرزی بازرگان تردد کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش چشمگیری داشته است.
دست نشان اظهار کرد: افزایش تردد مسافر و ناوگان باری و ترانزیتی پس از ساماندهی، افزایش تعاملات مرزی با کشور مقابل و ارگان های مستقر در مرز باعث رونق این پایانه مرزی از جنبه های مختلف شده است.
وی گفت: ایزوله کامل پایانه مرزی بازرگان اورهال سیستم روشنایی، ایجاد تابلوهای مسیرنما برای ناوگان باری و ترانزیتی و مسافران و بتن ریزی مسیر ورود به کشور از جمله دیگر اقدامات انجام گرفته در سال جاری در این مرز بوده است.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۲ ب.ظ

دیدگاه


هفت × 8 =